نمایش نه چندان خوب ارلینگ هالند برابر بورنموث، سوالاتی را در ذهن هواداران منچسترسیتی و پپ گواردیولا ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی و محمد دانشگر دو مدافع سابق استقلال هستند که این روزها برای قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند.
اهواز- رئیس پلیس فتای خوزستان گفت: شیادی که در شبکه اجتماعی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مار‌های مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آن‌ها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
یک کلاغ در وسط خیابانی ایستاده است که رانندگان سعی دارند آن را به پیاده‌رو هدایت کنند
اعضای تیم بارسلونا امروز قهرمانی در لالیگا را همراه با هواداران خود در خیابان های شهر بارسلون جشن گرفتند.
اعلان‌ها روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شوند تا درباره به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم، پیام‌های دوستان یا حتی توئیت‌ها به شما اطلاع دهند، اما اگر هشدار‌ها را از همه برنامه‌های خود فعال کنید، رگبار اطلاعات جدید می‌تواند در بدترین زمان ممکن شما را تحت تاثیر قرار داده و حواس شما را پرت کند.
از آنجایی‌که خون این خرس‌ها به‌سرعت از بدنشان خارج می‌شود، گوشت‌شان خوش‌طعم‌تر است و طرفداران بسیاری دارد. شهردار این شهر ژاپنی می‌گوید، مصرف گوشت خرس خیلی رایج نیست، اما در اینجا گردشگران را تشویق می‌کنیم برای خرید گوشت خرس و امتحان آن، به این شهر سفر کنند.
برای این مطالعه، محققان به بیش از ۱۰۰ هزار تصویر منفرد هابل پرداختند که توسط بیش از ۱۰ هزار دانشمندی که روی پروژه شکارچی سیارک هابل کار می‌کردند جمع‌آوری شده بود.
شادی گل آخر لیورپول به منچستریونایتد می رفت موجب مصدومیت شدید دو بازیکن این تیم شود.
ممکن است برخی از کاربران تمایلی به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی از سوی اپراتور‌های همراه نداشته باشند، بر این اساس، هر یک از اپراتور‌ها روش‌هایی را برای غیرفعال‌سازی این نوع پیامک‌ها برای کاربران خود در نظر گرفته اند.
فایل صوتی از خانم ۸۱ ساله‌ای که مزاحم تلفنی اورژانس می‌شد، منتشر شد. او برای دلیل این کار گفته بود تنها بودم و هم‌صحبتی نداشتم!
پیرزن ۸۱ ساله‌ای که مدت‌ها مزاحم تلفنی اورژانس اصفهان بود، پس از پیگیری‌های قضایی به مرکز نگهداری از سالمندان منتقل شد.
رئیس مرکز اورژانس تهران از ثبت حدود ۲۰ هزار ماموریت طی هفته گذشته در این مرکز خبرداد.
در برخی از شرایط نفخ دیگر یک علامت مزاحم نیست و می‌تواند نشانه‌های نگران کننده‌ای داشته باشد به طوری که نیاز به توجه فوری پزشکی را ایجاد کند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم در این منطقه خبر داد و گفت: برخورد با واحدهای مزاحم که ضوابط شغلی را رعایت نمی‌کنند، به‌طور مستمر ادامه می‌یابد.
تربت حیدریه ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون متأسفانه ۷ هزار و ۲۷۶ مورد مزاحمت تلفنی داشتیم.
متهم گفت: آن شب منتظر دخترم بودم تا از سرکارش به خانه بازگردد. او به عنوان فروشنده در یکی از فروشگاه‌های مشهد مشغول کار بود و هر شب به تنهایی به منزل بازمی گشت، ولی وقتی من از حیاط بیرون آمدم او را در کنار جوان موتورسواری دیدم که دستش را گرفته بود و قصد داشت به زور دختر ۱۵ ساله ام را سوار موتورسیکلت کند!
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته اخیر ۴۹ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.
رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته اخیر ۴۹ هزار و ۸۱۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۹۴۷ مورد، تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.
محققان در آخرین تلاش خود رویکرد کاملا جدیدی را برای از بین بردن سوسک‌های مزاحم اتخاذ کرده‌اند؛ از بین بردن حشرات با استفاده از پرتو‌های لیزر.
اراک - فرماندار اراک گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت مراکز تجاری صنوف آلاینده و مزاحم اراک با همکاری نهادهای متولی تأمین شده و اقدامات لازم برای انتقال این صنوف از داخل شهر در حال انجام است.
سردار حاجیان با تاکید بر اینکه باید مجازات سگ گردانی افزایش یابد تا بازدارنده باشد، گفت: مردم می توانند مزاحمت سگ همسایه را به پلیس اطلاع دهند.
دادستان‌های کل پنجاه ایالت آمریکا با هدف مبارزه با تماس‌های رباتیک مزاحم شرکت‌های مخابراتی، از اقدام قضائی در این زمینه خبر داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ